Umjesto godišnjeg odmora – radno ljeto…
Nikako da počne godišnji odmor, zapravo je već pri kraju, a radi se “polupunom” parom. Još jedno ljeto bez pravih, bar par, dana odmora.
IB.TAHO
– napravljene modifikacije u obradi i analizi prekršaja + poboljšan algoritam za analizu prekida vožnje – više mu ne može promaći pogrešan odmor od npr. 30+15 minuta (jer je zakonski propisano prvi odmor, ako se već dijeli, od minimalno 15, a drugi od 30 minuta – unutar 4.5h vožnje).
Također, vezano uz tahografe, potaknut nekim upitima razmišljam o (na)dogradnji programskog sustava novim mogućnostima – integrirati IB.TCR (da korisnici ne moraju odvojenim programom skidati podatke – nije bitno velikim korisnicima koji ionako IB.TCR koriste u pravilu na drugom računalu i/ili kod samih vozača, ali za male korisnike koji sve rade na istom računalu malo će pojednostaviti postupak), dodati neke mogućnosti poluautomatskog backupa podataka (iako i to korisnici uobičajeno rješavaju sami, jednostavnim kopiranjem na USB, DVD i druge memorije…). Isto tako, razmišljam o nekom novom pomoćnom alatu koji bi vozačima (kao IB.TCR) osim preuzimanja podataka s kartice u .ddd datoteku omogućio i brzi pregled skinutih podataka, čak i osnovnu analizu prekršaja (bez izvještaja i snimanja). Takav program bi se prodavao po dosta nižoj cijeni, obzirom da zapravo ne bi rješavao samu evidenciju radnih aktivnosti već bi bio namijenjen svim vozačima za kontrolu “statusa”.
Web prodaja autobusnih karata i karata za Shuttlebus
Napravljena prva ozbiljna nadogradnja sustava prodaje i online naplate karata iKarte. Novosti:
- podrška za shuttlebus i proizvoljne polaska tijekom dana (neograničen broj vožnji dnevno, za razliku od standardnog linijskog prijevoza koji je manje-više fiksan)
- podrška za mogućnost kupnje karata bez izbora sjedala u autobusu (također vezano uz shuttlebus, na linija se od kupca traži da odabere sjedalo)
- podrška za mogućnost kupnje više karata (do 5, namjerno ograničeno) za shuttle
- prihvaćanje uvjeta prodaje tek neposredno pred kupnju (dosad na ulasku u shop)
- fiskalne oznake karata (iako putne karte ne podliježu fiskalizaciji, lagana priprema za budućnost)
- sitnije modifikacije izgleda same PDF karte
Prodaja prtljažnica za prtljagu putnika autobusa
Slično kao i za već riješeni taxi (i u taxi aplikaciji plan je dodati neke funkcionalnosti, primarno mogućnost slanja informaciju u oblak (cloud, to je sad popularno :-)), prtljažnice podliježu fiskalizaciji pa je potrebno pripremiti aplikaciju za izdavanje prtljažnica. Specifičnost će biti ispis na naljepnice (obzirom da se dio lijepi na prtljagu). Ostalo kao i kod taxi fiskalne aplikacije – Android, mobitel + mobilni POS pisač (npr. Bixolon, Citizen)
Ono što je bitno, sustav AUTOBUSER mora biti nadograđen za podršku za prtljažnice (dijelom postoji, ali u drugačijem obliku), isto tako i sustav mKarte treba pripremiti za sinkronizaciju i povezivanje nove aplikacije i uredskog sustava.
Sljedeći korak je prebacivanje cijelog mKarte mobilnog sustava (dosad WIndows Mobile) na Android platformu – iako se u prijalaznom razdoblju koriste paralelno, nema smisla da vozači i kondukteri koriste dva uređaja (jedan za karte, Windows Mobile, a drugi za prtljagu, Android). Obzirom da je Microsoft naprasno (odavno već, ali) raskinuo sa Windows Mobile sustavom, to se (budući da je fiskalni modul već gotov) čini najizglednijim rješenjem. Do kraja godišnjeg bi mogli biti prvi obrisi novog sustava?!