Telemarketing
Sustav CallCAMP je namijenjen tvrtkama koje se bave organiziranjem telefonskih kampanja (marketing, ispitivanja javnog mišljenja, analiza tržišta i slično). Omogućava jednostavnu i brzu pripremu kampanja, evidentiranje ciljanih skupina (kupaca, korisnika) i brzu statističku obradu izlaznih poziva. Agenti tvrtke odrađuju svoj posao pozivanjem dodijeljenih kupaca – rezultat i status (uspješnost, odgoda, problemi…) svakog poziva se evidentira i kasnije statistički obrađuje.
Za korištenje sustava preporuča se Windows XP ili Vista operacijski sustav. Omogućen je mrežni višekorisnički rad – konfiguriranje mreže obavlja Inter-biz.
Službene web stranice :: Dokumentacija – upute ( PDF – 1.53 MB)
U nastavku su pobrojane osnovne funkcije programa u aktualnoj inačici. Sustav se neprestano razvija i nadograđuje prema zahtjevima korisnika.
- evidencija klijenata (neograničen broj klijenata)
- evidencija kampanja (neograničen broj kampanja po svakom klijentu)
- proizvoljno definiranje rezultata kampanje
- pozitivni, negativni, neutralni i N/A rezultati
- jedinstveni ili višestruki rezultati, ovisno o zahtjevima naručitelja
- automatizirana i ručna dodjela korisnika djelatnicima
- statistika pojedinačne kampanje
- evidencija korisnika (potencijalni kupci, ciljana populacija)
- evidencija djelatnika
- osnovne ovlasti i administratorske ovlasti
- administratori definiraju kampanje i uvjete rada
- evidencija obavljenog posla prema djelatnicima
- sučelje prilagođeno svakom djelatniku (vlastite postavke)
- uvoz podataka o korisnicima iz XLS (MS Excel) tablica
- napredni import (čarobnjak) podataka iz tablice
- proizvoljni odabir dostupnih polja
- definiranje i korištenje predložaka
- napredna obrada i pregled uvezenih podataka – brza manipulacija grupama korisnika
- automatsko numeriranje korisnika
- obrada kampanje
- djelatnici obrađuju dodijeljene korisnike
- istovremeni rad na istim kampanjama
- mogućnost modifikacije podataka o korisnicima uz zadržavanje originalnih informacija za daljnju obradu
- odgoda poziva, različiti statusi poziva
- evidencija promjene rezultata i statusa poziva (history)
- proizvoljni unos napomena i opisnih rezultata, uz standardne rezultate definirane za kampanju
- jednostavno sučelje omogućava slijednu obradu prema zadanim kriterijima (npr. neobrađeni korisnici, korisnici koji su obrađivani ali nisu dovršeni itd.)
- obrada rezultata i statistike
- pregled i obrada rezultata za kompletnu tvrtku, po kampanjama, djelatnicima
- pregled i obrada za željeno razdoblje
- zbirna statistika prema rezultatima, pozitivnim i negativnim rezultatima itd.
- pregled pojedinačnih rezultata po korisnicima
- izvoz podataka u XLS datoteke
- proizvoljni izbor polja za export
- mogućnost izvoza originalnih i modificiranih podataka
- definiranje predložaka za izvoz
- hrvatski jezik (uskoro, engleska verzija)
- mogućnost prilagodbe zahtjevima kupaca