Socijalna skrb

Rješenja za domove umirovljenika

Sustav DOMEK (DOMska Evidencija Korisnika) koristi se za evidenciju korisnika u ustanovama za stare i nemoćne osobe (domovi umirovljenika, dom za starije i nemoćne). Za svakog korisnika moguće je voditi sve zakonski zahtijevane evidencije – dnevnu odsutnost, aktivnosti korisnika prije i nakon dolaska u ustanovu, pojačanja njega itd.

Sustav se postavlja u ustanovi. Glavna aplikacija sustava DOMEK Socijala postavlja se u socijalnoj službi i omogućuje vođenje svih podržanih evidencija. Sama aplikacija u socijalnoj službi dovoljna je za vođenje evidencije.

Dnevnik rada – integriran sustav za vođenje dnevnika rada za sve djelatnike (uključeno u sve module, uz dodatnu mogućnost korištenja zasebne aplikacije)

DOMEKAktivnosti – modul za evidenciju radno okupacijskih aktivnosti korisnika

DOMEKRadionica – modul za korištenje u kreativnim radionicama – omogućava pregled podataka o korisnicima, detaljnu evidenciju radno-okupacijskih aktivnosti i vođenje dnevnika rada djelatnika

DOMEKMedPlus – novi modul za vođenje svih vrsta evidencija u odjelu za pojačanu njegu/medicinskom odjelu – sestrinske anamneze, evidencija kupanja, tlaka, prehrane, otpust iz bolnice, hospitalizacija… Usklađeno sa preporukama za vođenje sestrinske dokumentacije Zavoda Štampar.

Sustav je moguće prilagoditi različitim konceptima korištenja u ustanovama. Od najjednostavnijeg vođenja evidencije o korisnicima na samo jednom računalu do višekorisničke instalacije – jedna ili više instalacija DOMEK Socijala za socijalne radnike, instalacija DOMEK Radionica u kreativnoj radionici, instalacija DOMEK Medicina u stacionaru/odjelu za pojačanu njegu i sl. Sustav prilagođavamo vašoj ustanovi!

Najbitnije funkcije sustava su pobrojane u nastavku:

  • unos zahtjeva za smještaj korisnika
  • pregled i evidencija zahtjeva za smještaj, mogućnost obrade zahtjeva i automatskog dodavanja korisnika u bazu korisnika
  • statistika obrade zaprimljenih zahtjeva
  • unos, pregled i obrada detaljnih podataka o korisniku
  • pregled i pretraživanje korisnika u bazi
  • pregled i pretraživanje matične i pomoćne matične knjige
  • napredno pretraživanje i statistika korisnika ustanove
  • evidencija odsutnosti svakog pojedinog korisnika
  • evidencija mjesečne odsutnosti na razini ustanove
  • evidencija radno-okupacijskih aktivnosti korisnika
  • evidencija u odjelu za pojačanu njegu
  • pregled korištenih soba
  • statistika ustanove – prema zakonom propisanim formularima
  • izrada mjesečnog izvješća socijalne službe
  • evidencija ukupne odsutnosti korisnika prema mjesecima i godinama
  • definiranje i pregled smještajnih kapaciteta
  • poluautomatski odabir soba za smještaj novih korisnika
  • pregled korisnika prema smještaju u sobama
  • mogućnost definiranja dominantnih oštećenja korisnika (prema pravilniku)
  • evidencija i pretraga dokumentacije korisnika uz mogućnost digitalne pohrane
  • obavijesti o rođendanima korisnika – prema danima, mjesečno + ispis (2.6)
  • statistika korisnika ustanove (prema starosti, duljini boravka…)
  • popunjavanje i ispis zdravstvenih obrazaca (uputnice, recepti, nalozi za sanitetski prijevoz)
  • brzo popunjavanje višestrukih obrazaca
  • ručno popunjavanje obrazaca
  • autorizacija korisnika i ograničen pristup podacima (2.6)
  • općenita evidencija aktivnosti + detalji (datum, opis, važnost…) (2.6)
  • proizvoljan broj članova komisije (2.6)
  • definiranje komisija unaprijed sa različitim članovima (2.6)
  • brza promjena podataka o komisiji pri ispisu obrazaca (2.6)
  • dodatno podaci o sobama (TV, balkon) (2.6)
  • podržane različite veličine soba (1/1,1/2… 1/15, App) (2.6)
  • statistika smještaja – podaci o sobama (prazne, pune, polupune), podaci o smještajnim kapacitetima (broj mjesta, slobodno mjesta, po odjelima (smještaj, stacionar)) (2.6)
  • dnevnik rada

Podržana je izrada i ispis na pisač različitih vrsta evidencije i izvještaja:

  • osobni list korisnika
  • evidencija odsutnosti korisnika (kompletna ili za određene mjesece)
  • izvještaj o radno-okupacijskim aktivnostima
  • izvještaj o pojačanoj njezi
  • obrazac za zdravstvenu službu
  • matična knjiga korisnika
  • pomoćna matična knjiga
  • zahtjevi za smještaj, lista čekanja
  • statistika korisnika
  • mjesečna evidencija odsutnosti korisnika
  • mjesečno izvješće socijalne službe
  • odluka o rješavanju zahtjeva za smještaj
  • izvješće o smještajnim kapacitetima
  • izvještaj o smještaju korisnika prema sobama
  • ispis pomoćnih popisa korisnika prema raznim kriterijima

Prihvatilišta, prenoćišta za beskućnike

Temeljeno na osnovnoj verziji sustava DOMEK, u partnerstvu s tvrtkom MiSoft razvijan i implementiran sustav namijenjen prihvatilištima – usklađeno s pravilnikom o vođenju evidencije socijalne skrbi, s primjenom za evidenciju beskućnika. Novi modul, sa specifičnim funkcionalnostima (upitnik za beskućnike, modificirani skup podataka…) nazvan je DOMEK.Prihvatilište.

Sustav je razvijan u suradnji sa udrugom “Hrvatska mreža za beskućnike“, s ciljem povezivanja članica udruge – osim vođenja odvojenih evidencija štićenika, za potrebe analize osigurano je i web rješenje za krovnu udrugu i vezane ustanove.

  1. Nijedan komentar do sada.
  1. No trackbacks yet.

Komentiraj

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

%d blogeri kao ovaj: