Socijalna skrb
Rješenja za domove umirovljenika
Sustav DOMEK (DOMska Evidencija Korisnika) koristi se za evidenciju korisnika u ustanovama za stare i nemoćne osobe (domovi umirovljenika, dom za starije i nemoćne). Za svakog korisnika moguće je voditi sve zakonski zahtijevane evidencije – dnevnu odsutnost, aktivnosti korisnika prije i nakon dolaska u ustanovu, pojačanja njega itd.
Sustav se postavlja u ustanovi. Glavna aplikacija sustava DOMEK Socijala postavlja se u socijalnoj službi i omogućuje vođenje svih podržanih evidencija. Sama aplikacija u socijalnoj službi dovoljna je za vođenje evidencije.
Dnevnik rada – integriran sustav za vođenje dnevnika rada za sve djelatnike (uključeno u sve module, uz dodatnu mogućnost korištenja zasebne aplikacije) DOMEKAktivnosti – modul za evidenciju radno okupacijskih aktivnosti korisnika DOMEKRadionica – modul za korištenje u kreativnim radionicama – omogućava pregled podataka o korisnicima, detaljnu evidenciju radno-okupacijskih aktivnosti i vođenje dnevnika rada djelatnika DOMEKMedPlus – novi modul za vođenje svih vrsta evidencija u odjelu za pojačanu njegu/medicinskom odjelu – sestrinske anamneze, evidencija kupanja, tlaka, prehrane, otpust iz bolnice, hospitalizacija… Usklađeno sa preporukama za vođenje sestrinske dokumentacije Zavoda Štampar. |
Sustav je moguće prilagoditi različitim konceptima korištenja u ustanovama. Od najjednostavnijeg vođenja evidencije o korisnicima na samo jednom računalu do višekorisničke instalacije – jedna ili više instalacija DOMEK Socijala za socijalne radnike, instalacija DOMEK Radionica u kreativnoj radionici, instalacija DOMEK Medicina u stacionaru/odjelu za pojačanu njegu i sl. Sustav prilagođavamo vašoj ustanovi!
Najbitnije funkcije sustava su pobrojane u nastavku:
- unos zahtjeva za smještaj korisnika
- pregled i evidencija zahtjeva za smještaj, mogućnost obrade zahtjeva i automatskog dodavanja korisnika u bazu korisnika
- statistika obrade zaprimljenih zahtjeva
- unos, pregled i obrada detaljnih podataka o korisniku
- pregled i pretraživanje korisnika u bazi
- pregled i pretraživanje matične i pomoćne matične knjige
- napredno pretraživanje i statistika korisnika ustanove
- evidencija odsutnosti svakog pojedinog korisnika
- evidencija mjesečne odsutnosti na razini ustanove
- evidencija radno-okupacijskih aktivnosti korisnika
- evidencija u odjelu za pojačanu njegu
- pregled korištenih soba
- statistika ustanove – prema zakonom propisanim formularima
- izrada mjesečnog izvješća socijalne službe
- evidencija ukupne odsutnosti korisnika prema mjesecima i godinama
- definiranje i pregled smještajnih kapaciteta
- poluautomatski odabir soba za smještaj novih korisnika
- pregled korisnika prema smještaju u sobama
- mogućnost definiranja dominantnih oštećenja korisnika (prema pravilniku)
- evidencija i pretraga dokumentacije korisnika uz mogućnost digitalne pohrane
- obavijesti o rođendanima korisnika – prema danima, mjesečno + ispis (2.6)
- statistika korisnika ustanove (prema starosti, duljini boravka…)
- popunjavanje i ispis zdravstvenih obrazaca (uputnice, recepti, nalozi za sanitetski prijevoz)
- brzo popunjavanje višestrukih obrazaca
- ručno popunjavanje obrazaca
- autorizacija korisnika i ograničen pristup podacima (2.6)
- općenita evidencija aktivnosti + detalji (datum, opis, važnost…) (2.6)
- proizvoljan broj članova komisije (2.6)
- definiranje komisija unaprijed sa različitim članovima (2.6)
- brza promjena podataka o komisiji pri ispisu obrazaca (2.6)
- dodatno podaci o sobama (TV, balkon) (2.6)
- podržane različite veličine soba (1/1,1/2… 1/15, App) (2.6)
- statistika smještaja – podaci o sobama (prazne, pune, polupune), podaci o smještajnim kapacitetima (broj mjesta, slobodno mjesta, po odjelima (smještaj, stacionar)) (2.6)
- dnevnik rada
Podržana je izrada i ispis na pisač različitih vrsta evidencije i izvještaja:
- osobni list korisnika
- evidencija odsutnosti korisnika (kompletna ili za određene mjesece)
- izvještaj o radno-okupacijskim aktivnostima
- izvještaj o pojačanoj njezi
- obrazac za zdravstvenu službu
- matična knjiga korisnika
- pomoćna matična knjiga
- zahtjevi za smještaj, lista čekanja
- statistika korisnika
- mjesečna evidencija odsutnosti korisnika
- mjesečno izvješće socijalne službe
- odluka o rješavanju zahtjeva za smještaj
- izvješće o smještajnim kapacitetima
- izvještaj o smještaju korisnika prema sobama
- ispis pomoćnih popisa korisnika prema raznim kriterijima
Prihvatilišta, prenoćišta za beskućnike
Temeljeno na osnovnoj verziji sustava DOMEK, u partnerstvu s tvrtkom MiSoft razvijan i implementiran sustav namijenjen prihvatilištima – usklađeno s pravilnikom o vođenju evidencije socijalne skrbi, s primjenom za evidenciju beskućnika. Novi modul, sa specifičnim funkcionalnostima (upitnik za beskućnike, modificirani skup podataka…) nazvan je DOMEK.Prihvatilište.
Sustav je razvijan u suradnji sa udrugom “Hrvatska mreža za beskućnike“, s ciljem povezivanja članica udruge – osim vođenja odvojenih evidencija štićenika, za potrebe analize osigurano je i web rješenje za krovnu udrugu i vezane ustanove.